Complaint: Vreemd telefoontje

user-207912 on 24 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik werd gebeld omdat ik vaste klant ben en vroegen naar mijn tevredenheid. Ik vertelde dat ik erg tevreden ben over mijn mobiel abonnement. Toen vroeg ze of ik gebruik wilde maken van hun aanbieding alles in een. Vervolgens beantwoord dat ik geen interesse had omdat we tevreden zijn over huidige aanbieder. Probeerde nogmaals en weer gaf ik aan dat ik geen interesse had waarop ze zei dan niet en vervolgens hing ze op nog niet eens het fatsoen om een goedendag te wensen. Wil KPN zijn vaste klanten zo behandelen? Goede service? Jammer je kan ook vriendelijk blijven en klanten behouden. Tip voor KPN misschien.

Desired solution:

Als hier iets aan gedaan wordt in het vervolg

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of