My complaint:
kpn vreselijke geldwolven.
Ik ben via kpn naar ziggo overgestapt, en ik heb dit al in maart doorgegeven. Eerst moest ik terugbellen want ik kon nog net niet opzeggen dat kon wel 2 dagen later…??? Na even gezegt te hebben dat dit wel erg raar was en dat ik volgens mij kon opzeggen wanneer ik wilde mits ik 3 maanden voor mijn nieuwe jaar zat kon het opeens wel. Ze hoopte dat ik natuurlijk vergat te bellen en dat ik zo nog een jaar extra er aan vast zat, dit is al eens gebeurt namelijk. Ik een brief gehad van KPN ja hoor per 29 juni was ik kpn vrij dus ziggo alles vanaf die dag aansluiten. iK kreeg weer een brief jammer dat u bij ons weg gaat wij sluiten 30 juli alles af. Wat nu weer het was toch 29 juni..?? Ik weer mailen bellen enz tja zegt een medewerker dat proberen ze vaker een maand extra er aan te plakken, maar die hoef je niet te betalen ze zullen het wel proberen maar je hebt op tijd opgezegt. Nou prima Ziggo alles aangesloten telefoon op hun kabel internet ook dus niets zat meer in kastjes of op kpn kabels vast. Internet werkt prima telefoon niet de eerste 2 weken kon ik wel uit bellen maar niemand kon ons bellen. Toen opeens deed de telefoon niets meer . na vele vele telefoontjes en mails en dat allemaal per mobiel dus zei Ziggo Kpn heeft het nummer niet vrij gegeven omdat ze dat nu pas per 30 juli doen.!!! Na weer bellen enz en inmiddels 2 maanden later heb ik nog steeds geen telefoon en geeft kpn ziggo de schuld dat die het nummerbehoud niet hebben aangevraagt. Krijg ik weer een rekening van kpn blijkt dat ze gewoon alles nog bereken want als Ziggo geen nummerbehoud hebben aangevraagt blijft alles dus bij hun lopen. Echt vreselijk bedrijf zal er ook nooit meer naar terug gaan zoals ze hoopte.
Ik betaal helemaal niets aan hun ik heb ook al rekeningen van Ziggo liggen voor precies hetzelfde beide willen ze geld zien.Alles is aan gesloten op Ziggo en dan wil KPN nog geld hebben hoezo geldwolven