Complaint: Waardeloze Klantenservice /Tech dienst

user-211071 on 08 November 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

19.50 belik de kpn omdat mijn modem geen wifi signal heeft 20.20 krijg ik de tech dienst aan de lijn omdat dat meisje van de klantenservice niet weet wat modem betekent nou na 20 min alle opdrachten van de tech dienst te hebben uitgevoerd wilt zij mij weer door verbinden naar een ander afdeling want volgens haar is er niets aan de hand en bel ik voor mijn lol
nou ja ik heb geen zin meer om nog eens een half uur aan de telefoon te hangen naar ruis luisteren want zelfs de wacht muziek bij de KPN werkt niet goed het liefst wil ik mijn abbonoment laten ontbinden iemand tips? hoe je dat voor elkaar kan krijgen want met de kpn wil niets meer te maken hebben.

Desired solution:

dat ze een klant niet als kinderen behandellen vaak heeft zo een klant meer verstand hoe en wat dan de klantenservice kpn
daar naast zou het leuk zijn als ik draadloos internet heb zo als mij beloofd is bij afsluiten van deze waardeloze product die niet eens een snelheid van 10 mb's kan halen terwijl ik 40 mb hoor te krijgen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of