My complaint:
zit nu bijna een week zonder internet in donderdag 12july bellen ze zouden vrijdag een monteur sturen naar de wijk centrale en ze zouden me vrijdag of zaterdag bellen nu is het dinsdag wacht nog steeds op dat telefoontje al meerdere keren klantenservice gebeld die schepen me steeds af met ze zijn er mee bezig ze bellen je zo snel mogelijk als het af is dus ik vandaag naar de wijkcentrale kijken als ze er aan het werk zijn kom er toevallig en monteur tegen ik uitleggen hoe het zat en hij zij nee we zijn niet met jou adres bezig zal ff bellen hij dat gedaan en toen zij die je moet ff met kpn bellen we zijn klaar maar is iets mis gegaan net afmelden hier heb hè een orde nummer die moet je door geven en dan komt het goed ik dus gedaan kpn gebeld ik alles nog een x uitleggen hij blijft stug en zegt nee ik kan niks doen u moet wachten op dat telefoontje van ons waar ik al vanaf vrijdag op wacht ondertussen nog steeds geen internet en geen duidelijkheid erg klant onvriendelijk werd gezegd dat ik niet zo moes zeuren en gewoon wachten
Desired solution:
duidelijkheid wat er aan gedaan wordt niet voorgelogen worden en gewoon teruggebeld worden zo snel mogelijk zodat ik weet waar ik aan toe ben