Complaint: Wel aanbieden maar de geleverde diensten niet na kunnen komen

user-73374 on 09 December 2011 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Betreft internet snelheid dongel. Aanbieder adverteert met diverse pakketten waarin onderscheid gemaakt wordt in snelheden en gebruik.

De prijzen zijn gebaseerd op snelheid en het gebruik.

Helaas blijkt uit de praktijk dat deze snelheden nimmer gehaald kunnen worden en dan ben ik al tevreden als de aanbieder de helft van de service kan waar maken.

Onvriendelijke antwoorden van de helpdesk van KPN stellen de klant ook niet gerust.

Antwoorden zoals:

– Moet je de voorwaarden maar lezen het staat erin;
– Snelheden worden gehaald mits je naast een mast staat;
– weinig gebruikers van de dienst gebruikt maakt.

Desired solution:

Wat niet meer als redelijk is de service wat in rekening wordt gebracht ook wordt geleverd.

Misleiding mag niet aanwezig zijn door concurrentie gedrag.

aanpassing van de tarieven.

Het probleem van het aantal gebruikers op het net niet neerleggen bij de consument maar zien als een tekortkoming van KPN. Dat betekent, nieuwe contracten worden misleid .

All complaints of