Complaint: Werkwijze KPN

user-145816 on 30 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ben twee weken gebeld door KPN, midden op de dag terwijl je aan het werk bent wordt je bijna een uur gestoord over een nieuw contract. OK, gedaan. Dan ga je zo’n (mega klant onvriendelijk en naar gevoel houdend bandje in waarop je het gevoel als klant hebt ergens ingeluisd te worden), alles doorlopen, en ik zou eea op papier krijgen met 5 dagen bedenktijd. Nooit gehad. Vandaag weer telefoon, waarop ik aangeef heel weinig tijd te hebben, spreek supervisor en die heeft het gebruikelijke “waanzin van een groot bedrijf” reacties. Ik geef aan dat ik geen zin heb weer een uur bezig te zijn en vraag stuur het op. Kan niet, we bellen voor uw eigen bestwil…waarop ik zeg nou ik kan ook ergens anders heen. Reactie van supervisor, dat maakt mij niks uit…lekkere reactie. Dus terug naar die verkoper, waarop ik zeg ,gooi me dat bandje maar in, dan zeg ik 3 keer ja en stuur het me dan op. Die gooit vervolgens de telefoon erop.
Als ik in mijn professie dit 1 x zou doen, zou ik failliet gaan. Wat een waanzin!

Desired solution:

Dat ik gewoon het voorstel van KPN (zoals je bij ieder normaal bedrijf krijgt) krijg toegezonden zodat ik dat even rustig (zonder dit overval gevoel) kan lezen en erop terug kan komen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Sneu jammer voor je kijk op de website - is geen oplossing maar een copy paste antwoord zonder te lezen waar het over gaat. Oplossing is - we zetten ons voorstel per mail naar u door - en dan vernemen wij graag of dit een goed voorstel is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Janneke99,

Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze klantenservice.
Ik begrijp dat u bij het aangaan van een jaarabonnement graag enige bedenktijd aangeboden krijgt.
Nu is dat ook het geval, wanneer u een abonnement aangaat heeft u zeven dagen bedenktijd. In deze dagen kunt u het abonnement dus annuleren.

Helaas heeft u nooit de offerte ontvangen. Dit is erg vervelend.
Ik ga dit signaal doorzetten in de organisatie.

Mocht u nog eens rustig willen rond kijken naar welke mogelijkheden er allemaal zijn met onze pakketten klikt u dan op de volgende link:

http://www.kpn.com/prive/pakketten.htm

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of