My complaint:
Ben twee weken gebeld door KPN, midden op de dag terwijl je aan het werk bent wordt je bijna een uur gestoord over een nieuw contract. OK, gedaan. Dan ga je zo’n (mega klant onvriendelijk en naar gevoel houdend bandje in waarop je het gevoel als klant hebt ergens ingeluisd te worden), alles doorlopen, en ik zou eea op papier krijgen met 5 dagen bedenktijd. Nooit gehad. Vandaag weer telefoon, waarop ik aangeef heel weinig tijd te hebben, spreek supervisor en die heeft het gebruikelijke “waanzin van een groot bedrijf” reacties. Ik geef aan dat ik geen zin heb weer een uur bezig te zijn en vraag stuur het op. Kan niet, we bellen voor uw eigen bestwil…waarop ik zeg nou ik kan ook ergens anders heen. Reactie van supervisor, dat maakt mij niks uit…lekkere reactie. Dus terug naar die verkoper, waarop ik zeg ,gooi me dat bandje maar in, dan zeg ik 3 keer ja en stuur het me dan op. Die gooit vervolgens de telefoon erop.
Als ik in mijn professie dit 1 x zou doen, zou ik failliet gaan. Wat een waanzin!
Desired solution:
Dat ik gewoon het voorstel van KPN (zoals je bij ieder normaal bedrijf krijgt) krijg toegezonden zodat ik dat even rustig (zonder dit overval gevoel) kan lezen en erop terug kan komen.