Complaint: krant

user-33416 on 25 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

voor de kerstdagen een gedeeltelijke krant bezorgd krijgen dat kan alleen bij de telegraaf.
wij hebben van de 128 pag. er maar 40 pag. ontvangen.
dus de rest is gewoon door iemand gedumpt.

Gewenste oplossing

een hele goede bezorgdienst, ik overweeg om die telegraaf gewoon vaarwel te zeggen

All complaints of