Complaint: Krant wordt veel te laat bezorgd

user-21500 on 13 September 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De krant ligt niet meer om 7 uur in de bus maar wordt veel te laat en op onregelmatige tijden bezorgd.

Gewenste oplossing

Ik wil telefonisch overleg hoe, maar vooral of en wanneer men dit denkt op te lossen. Ik moet naar mijn werk en kan dus nu smorgens geen telegraaf lezen! Bij geen oplossing ga ik het abbonement beeindigen. Ik kan hem dan beter af en toe onderweg kopen waar hij wel op tijd bezorgd wordt

All complaints of