My complaint:
Ik ben enkele maanden geleden een avond mijn bankpas kwijt geweest en omdat er op dat moment niet veel geld op mijn rekening stond was er niet meteen rede tot paniek.Echter was het wel zo dat ik op dat moment een vrij hoog kredietlimiet had op 1 van mijn 5 rekeningen.Betreft 857935356 waar ik op dat moment mijn pas van kwijt was.Ik heb toen voor de zekerheid mijn kredietlimiet (tijdelijk dacht ik!)verlaagd naar 0 euro omdat ik bang was voor diefstal van het geld waar ik bij jullie een krediet op had.De bedoeling was dat als ik mijn pas terug had of een nieuwe had aangevraagd mijn kredietlimiet weer te herstellen in de oude situatie,maar ik krijg echter geen medewerking van de SNS bank.Er is over deze situatie ook al meerdere keren met jullie klantenservice gebeld maar echter zonder resultaat want een kredietlimiet op bovengenoemd banknummer wordt gewoon afgewezen!??
Ik heb nog nooit 1 cent schuld gehad en snap deze afwijzing dus niet echt,zeker niet omdat ik meerdere rekeningen heb bij jullie. M.V.G R. Stasch tel 0610603253
Desired solution:
Ik wil graag gewoon mijn kredietlimiet terug die ik in dertig jaar bij jullie had opgebouwd!
Komen we er echter niet samen uit dat zal ik alle 5 de rekeningen bij jullie opheffen en mijn familie die ook meerdere rekeningen bij jullie heeft zal dan samen met mij een andere bank zoeken omdat er punt 1 weinig banken zijn die zo moeilijk doen over een klein kredietlimiet dat ik ook nog eens zelf heb opgebouwd met dertig jaar klant te zijn van de SNS bank.