My complaint:
Geachte heer/mevr. in aug.2010 heb ik telefonisch om verandering gevraagd, in eerste instantie lukte dat wel.
Maar toe ik een week later belde kreeg ik geen antwoord, waarop ik een brief heb geschreven om een familie pakket en een extra kaart voor de tweede tv in huis. daarop heb ik geen antwoord gekregen. wel kreeg ik een brief met daarin de verandering dat wij per 10 september werden aangesloten. dat is niet gebeurd maar wel een schrijven dat ik eerst 50,- moest betalen, terwijl ik niet eens weet
wat het nieuwe tarief is. bovendien kan ik aandehand van mi9jn bankafschriften aantonen dat wij tot en met augutus alles hebben voldaan.wederom heb ik hierop geschreven en ook nu weer hebben wij geen antwoord gehad. bovendien hebben zij vanaf sept geen signaal meer doorgetuurd.tot op heden hebben wij geen signaal. well verlangen zij dat ik betaal voor iets wat wij niet hebben.
nu komen zij met een incassobureautje die er nog eens kosten opgooid, die wij met zekerheid niet zullen betalen.
canaal digitaal schiet ook nog eens tekort o0mdat er een abonnements veranderingt heeft plaats gehad die zij niet naar behoren zijn nagekomen en waardoor ik geen enkele verplichting heb tot verdere afnamen van hun signaal.dit staat ook zo in de wet. graag willen wilen wij dat dit monopolisten tot inkeer komen en hun fout en, niet die van ons,toegeven. zij schieten te kort in hun comunicatie.
Gewenste oplossing
wij willen weer per 1 december worden aangesloten en vanaf die datum zal ik ook weer gaan betalen, rekening houdend met de kosten van een extra kaart waar wij om gevraagd hebben.
met vriendelijke groet e.k.
(ps geen beeld geen geld.)

