My complaint:
Ik krijg geen overzichten meer over saldo van mijn levensloop rekening. Aegon verwijst mij naar een online manier, maar na twee pogingen werkt deze nog steeds niet bij mij.
Desired solution:
Inzicht in saldo van mijn rekening
user-217721 on 11 December 2013 about Aegon in category Verzekering
Ik krijg geen overzichten meer over saldo van mijn levensloop rekening. Aegon verwijst mij naar een online manier, maar na twee pogingen werkt deze nog steeds niet bij mij.
Inzicht in saldo van mijn rekening
Message from from Klacht.nl
10 years ago - We have sent an email to Aegon about your complaint
Message from from Klacht.nl
10 years ago - Complaint is picked up by Aegon
Message from from Klacht.nl
10 years ago - Complaint is solved by Aegon
Message from Aegon
10 years ago - Beste meneer Venema, U heeft deze klacht twee keer ingediend. Wij pakken de klacht op die u heeft ingediend op www.klachtenkompas.nl. Deze klacht sluiten wij. Met vriendelijke groet, Mirte Aegon Webcare
Message from from Klacht.nl
10 years ago - User added a review about the solution that Aegon posted
Responded on 22 December 2013 at 13:40
Ik heb feedback ontvangen, maar nog niet een volledige oplossing.
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Beste meneer Venema,
U heeft deze klacht twee keer ingediend. Wij pakken de klacht op die u heeft ingediend op https://www.klachtenkompas.nl. Deze klacht sluiten wij.
Met vriendelijke groet,
Mirte
Aegon Webcare