Complaint: Kwaliteit oorbellen en slechte service

user-177728 on 11 May 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorig jaar 15 september 2012 heeft mij vriend bij Swarovski in het Magna plaze in Amsterdam oorbellen voor mij gekocht als cadeau voor mijn verjaardag. Helaas is er bij 1 oorbel het staafje afgebroken wat door de oor gaat.

Hierop ben ik vandaag (11-05-2013) terug gegaan naar Swarovski Amsterdam omdat ik 2 jaar garantie heb op deze dure oorbellen. Echter werd mij medegedeeld dat de garantie alleen geld als er een kristal uitvalt!!!!

Dit is voor mij totaal géén service en er werd ook helemaal geen oplossing geboden. Er werd mij medegedeeld dat ze niets konden doen……

Desired solution:

Nieuwe oorbellen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Swarovski to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Swarovski via customer_relations.bnl@swarovski.com .
Bij goede ontvangst van uw e-mail ontvangt u te allen tijde binnen enkele minuten een geautomatiseerde ontvangstbevestiging.

All complaints of