Complaint: Kwaliteit stadvervoer Arriva

user-37598 on 25 January 2011 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Lijn 64 naar de Kruiskamp rijdt gewoon regelmatig NIET.
Vorige week 20 en 21 jan. wederom een half uur staan wachten en vele medereizigers met mij. Er moeten 2 bussen in een half uur rijden. Lijn 62 en 64. Je moet dus hoogstens 15 min. wachten. Het gebeurt zo vaak dat lijn 64 uitvalt. Van een insider (zelf buschauffeur) heb ik vernomen, dat er als het ware een soort anarchie bestaat op deze route. De buschauffeurs bepalen zelf hoe laat ze vertrekken of laten doodleuk een lijn uitvallen. Vandaag vertrok lijn 64 wederom te laat. Moest om 16.38 uur vertrekken, vertrok om 16.44 met het gevolg dat lijn 62 al weer achter klaar stond. Het is gewoon schandalig. Vandaag veel klagende oude mensen in de bus. Durven niet meer de stad in, omdat ze zo lang op de bus terug moeten wachten.
Ze weten ook niet waar ze hun beklach moeten doen. Hebben geen email. Klaag je tegen de chauffeur, dan doen ze of ze gek zijn (of jij).Vreselijk dat dit alles maar wordt toegestaan en niemand de rittijden bewaakt.Zouden ze bij de Provincie hier ook zo blij mee zijn.
Ik heb al eerder geklaagd via de email bij Arriva zelf.
Dan krijg je na twee weken een excuusbrief en vervolgens verandert er NIETS.

Gewenste oplossing

Gewoon op tijd rijden.
Zij zijn een dienstverlenend bedrijf, maar geven jou de indruk, dat je blij mag zijn dat je mee mag rijden.
En vooral geen opmerkingen maken.

All complaints of