Complaint: kwaliteit van restaurants

user-185715 on 24 June 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In de periode 1995-2008 ging ik met het hele gezin met veel plezier naar Centerparcs De Huttenheugte. Vanwege veranderingen binnen het gezin zijn wij een paar jaar niet geweest maar afgelopen weekend zijn wij met de hele familie er weer een keer heen geweest. Over het algemeen hebben wij wederom een geweldig weekend gehad maar ik heb toch een paar klachten over het grill restaurant en de snack corner.
Zaterdagavond hadden wij om 17:30 een tafel geboekt voor 8 personen. Wij werden keurig ontvangen en onze bestelling werd snel opgenomen, maar vervolgens hadden wij om 18:45 nog geen voorgerecht ontvangen, uiteindelijk kregen wij om 19:00 ons voorgerecht om vervolgen weer een uur te wachten op ons hoofdgerecht. Daar komt bij dat het restaurant een open keuken heeft en daardoor viel het mij op dat mijn hoofdgerecht om 19:45 al klaar stond maar pas om 20:05 werd geserveerd, waardoor ik een lauwwarm hoofdgerecht had, ik had dat natuurlijk kunnen melden en om een nieuw gerecht kunnen vragen maar ik zag het op dat moment niet zo zitten om daar ook weer heel lang op te moeten wachten. Ik wil wel even duidelijk maken dat de bediening erg vriendelijk was en echt haar best deed maar ze miste de ervaringtraining om deze problemen netjes op te lossen.. De volgende dag hadden we besloten om friet te gaan eten dus hebben wij een bestelling gedaan bij de snackcorner om dat vervolgen in de bungalow op te eten. Wij waren wederom met 8 personen dus bestelden wij onder andere 2 gezinszakken friet. Er werd ons verteld dat 1 gezinszak van 8,50 genoeg was voor 4 of 5 personen, maar eenmaal thuis kwamen we erachter dat met 2 gezinszakken friet van 8,50 per stuk slechts genoeg was voor 6 kleine porties. Ik vind het werkelijk een schande dat men 17 euro durft te vragen voor 6 kinderporties friet.
Naast deze kritieken wil ik ook vermelden dat de service in de overige horeca helemaal prima is en we zullen zeker nog vaker terugkomen maar een restaurantbezoek zal er voor ons dan niet in zitten als de kwalitiet/service niet sterk verbetert.

Desired solution:

Een betere training/opleiding voor bedienend personeel in de restaurants en redelijke wachtijden en prijs-kwaliteit verhoudingen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 25 juni jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of