Complaint: kwik fit APK

user-217696 on 11 December 2013 about Kwikfit in category Garagebedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mijn auto laten keuren bij kwikfit, werden alle 4 banden afgekeurd.
Heb de banden vervangen,en voor de 2de keer proberen te keuren.
Toen was mijn handremkabel zogenaamd beschadigd!! Dat konden ze niet zien de 1ste keer. Ik heb een nieuw handremkabelset gekocht en laten monteren. Ik moest op een dinsdag voor de 3de keer keuren, was de “keurmeester” ziek. 2 dagen later kreeg ik een boete van de RDW omdat me auto niet gekeurd is en mijn afspraak werd verplaats naar de weer daarop. Dacht ik eindelijk dat me auto gekeurd zou worden, bellen zij mij op om te zeggen dat de monteur mijn handrem kapot heeft getrokken en dat ik extra moet betalen om die te maken. Ik vind dit niet kunnen. En ook nog de telefoon ophangen terwijl ik aan het woord was.

Desired solution:

Dat ik mijn auto in de origineele staat wil hoe ik hem heb aangeleverd bij hun.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Kwikfit about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Kwikfit

Message from Kwikfit

10 years ago - Wij hebben de klacht in behandeling genomen onder referentie: KL-13765. Met vriendelijke groet, Kwik-Fit Nederland B.V. Webcare Team

All complaints of