Complaint: Laat bezorgen

user-130118 on 26 September 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Laatste weken krijgen we de folders in plastic heel laat. Meestal woensdags en ook na 17.00 uur. Dat is veel te laat. Als je optimaal gebruik van de aanbiedingen wilt maken, moet je meestal dinsdags al de deur vs winkels liggen. Zo loop ik de de aanbiedingen mis..

Desired solution:

Maandag bezorgen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

geachte heer/mevrouw,

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

All complaints of