Complaint: Lak barst open binnen 6 maanden + slechte service

user-200828 on 27 September 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Oktober 2012 hebben wij de meubels de Carré serie geleverd gekregen.
Dit bleek echter niet goed afgewerkt te zijn want alle lak barste open.
De servicemonteur kon binnen 5min al vertellen dat dit schade door eigen toedoen was.

Ook ben ik meerdere keren te woord gestaan door Nancy de receptioniste. Als receptioniste zijnde ben je niet bevoegd om mij af te wijzen voor garantie of wat anders. Ook dit klopt weer niet.

Ik heb dit via de geschillencommissie aangemeld en daar hebben ze de uitspraak dat de meubels maar opnieuw gelakt moesten worden. Ook de geschillencommissie doet weinig. Ik zit nu te wachten op de medewerkers van woonsquare die het op komen halen. Vanmorgen had ik de medewerker aan de lijn en al voor de 3e aangegeven dat ik op 6 hoog woon en het dressoir getild moet worden. Meneer zegt nou dat beslissen we wel als we er zijn want meneer is eerder gewond geraakt door het dragen. Ik probeer contact op te nemen met woonsquare heb al tot 3x toe 15minuten in de wacht gestaan en daarna wordt de verbinding verbroken.

De laatste keer ben ik in de winkel geweest en daar zitten de medewerkers midden in de winkel met vrienden en kennissen te roken en koffie te drinken een goedemiddag kan er niet eens vanaf.

Al met al een zaak waar je nooit iets moet kopen. Een al drama.

Desired solution:

Alle meubels retour en het volledige bedrag terug.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

All complaints of