Complaint: Lange wachttijd op internet

user-117406 on 25 July 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vijf weken geleden, 20 juni 2012, heb ik alles in 1 glasvezel 100 Mbit besteld bij KPN. Drie weken later stond de monteur voor de deur om e.e.a. te monteren. Tot zover lijkt alles prima. Helaas nam de monteur het installatiepakket niet mee, dit had thuisbezorgd moeten zijn. Omdat het niet was thuisbezorgd ging hij weer weg na een nieuw pakket besteld te hebben. Daardoor was de oude bestelling geannuleerd. Nu blijkt dat dan de levering weer drie weken gaat duren en dat ik pas volgende week internet en tv heb. Dan heeft het dus zes weken geduurd wat ik echt veel te lang vind.
Voor m’n werk zat ik altijd een dag in de week vanuit huis te werken. Dat kan dus niet waardoor ik extra kosten heb. Daarnaast moet ik al het internet wat ik thuis moest doen via m’n mobiele telefoon doen waardoor ik al twee keer door de bundel ben gegaan die ik moest verhogen.

Desired solution:

Ik verwacht dat KPN, naast de kosten voor het internet van m'n mobiele telefoon en het bellen naar hun 0900-nummer te vergoeden vrijdag 27 juli 2012 bij mij voor de deur staat met een monteur en het installatiepakket. Als dat te kort dag is mag het maandag- of dinsdagmiddag ook. Later niet.

Mocht het echt niet mogelijk zijn verwacht ik een vergoeding door middel van gratis pakketten zo lang ik het abonnement heb. Hierbij zat ik te denken aan het pluspakket en het HD extra pakket

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste pimko,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of