My complaint:
Onlangs zijn wij van Nederlanse energie maatschappij naar energi direct gegaan. De afrekening was 256 euro waarop ik direct met de klanten service contact heb opgenomen om een betalingregeling te treffen. Nee zeggen zij dit kan niet want het is niet tweemaal het maandbedrag dit is namelijk 186,- pm. Waarop ik duidelijk aangeef dat ik dit niet in eenmaal kan betalen. Maakt niets it is hun reactie we sturen wel incasso bureau. (dit is nu een goed voorbeeld van een bedrijf die mensen in de schuldsaning helpen). Daarnaast hebben zij een bijzondere contracten namelijk als je electrisch had ik drie jaar vast en gas had ik variabel. Nu heeft de ned energie maatschappij daar van gemaakt drie jaar vast variabel contract. Dus geen voordeel maar voor hun een extra reden om bij overgaan nar andere energie maatschappij daar extra kosten voor in rekening kunnen brengen. LET OP !!!!! GA NIET MET DEZE MAATSCHAPPIJ IN ZEE>
Desired solution:
Ik ben tevreden wanneer de afrekening in drei termijnen voldaan mag worden en zij een malig 42,04 crediteren. Van het door hun verzonnnen drie jaar vast variabel.