Complaint: Let op voor oplichting door Nederlandse energie maatschappij

user-102481 on 11 May 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onlangs zijn wij van Nederlanse energie maatschappij naar energi direct gegaan. De afrekening was 256 euro waarop ik direct met de klanten service contact heb opgenomen om een betalingregeling te treffen. Nee zeggen zij dit kan niet want het is niet tweemaal het maandbedrag dit is namelijk 186,- pm. Waarop ik duidelijk aangeef dat ik dit niet in eenmaal kan betalen. Maakt niets it is hun reactie we sturen wel incasso bureau. (dit is nu een goed voorbeeld van een bedrijf die mensen in de schuldsaning helpen). Daarnaast hebben zij een bijzondere contracten namelijk als je electrisch had ik drie jaar vast en gas had ik variabel. Nu heeft de ned energie maatschappij daar van gemaakt drie jaar vast variabel contract. Dus geen voordeel maar voor hun een extra reden om bij overgaan nar andere energie maatschappij daar extra kosten voor in rekening kunnen brengen. LET OP !!!!! GA NIET MET DEZE MAATSCHAPPIJ IN ZEE>

Desired solution:

Ik ben tevreden wanneer de afrekening in drei termijnen voldaan mag worden en zij een malig 42,04 crediteren. Van het door hun verzonnnen drie jaar vast variabel.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of