Complaint: Leuk hé zo’n goekoop abbonement jammer van de kwallen

user-179531 on 22 May 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

een tijdje geleden heb ik een abbo afgesloten bij de youfone, leuk dacht ik een lekker goedkoop abbonement. maar niets is minder waar. stel oplichters zijn het. ze rekenen kosten BUITEN mijn bundel en ik verbruik volgens hun mijn internet ook buiten mijn bundel terwijl als ik kijk bij mijn verbruik dat ik er nog lang niet over heen ben, telkens 2 tot 10 euro meer buiten je bundel is niet erg fijn! nu heb ik de klanten service gebeld alleen hun zijn er van overtuigd dat het niet zo is en ze de kosten gewoon rekenen zoals mijn abbo zegt… fikse ruzie gehad aan de telefoon en beindigd dat ze niks voor me konden doen en het aan mij lag!
GRRR

Desired solution:

ik zou heel heel heel graag van mijn abbonement af willen omdat het een stel oplichters zijn. ik ben niet tevreden met de gang van zaken en ik wil zo snel mogelijk weg bij deze provider omdat het niet gaat zoals het hoort.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Facturen nagekeken. Deze zijn correct, klant heeft buiten de bundel naar informatienummers gebeld.

All complaints of