Complaint: Leuke?? actie Centerparcs en C1000????

user-118056 on 28 July 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Leuke actie van Centerparcs en C1000, was het eerste wat ik dacht toen ik de aankondiging bij C1000 zag. Helaas was het ook dit keer weer, iemand blij maken met een dood vogeltje. Het leek zo leuk. Je boodschappen halen bij C1000, en op deze manier sparen voor een flinke korting bij Centerparcs. Tot je de actievoorwaarden leest! De vouchers kunnen alleen worden ingeleverd buiten de schoolvakanties. Daar gaat onze hoop om, als gezin dat op de kleintjes moet letten, deze vakantie heerlijk een weekendje,of misschien zelfs een midweekje naar centerparcs te gaan. Enige jaren geleden (voor de Euro crisis)waren wij enthousiaste centerparcs bezoekers.(Wij zijn al enige tijd niet meer geweest, maar onze kinderen kijken nog steeds met veel plezier naar de filmpjes die we indertijd maakten, en vragen dan steevast:”Mam, wanneer gaan we weer?” Nu iedere euro met beleid moet worden uitgegeven is dit voor ons helaas niet meer weggelegd. Toen dan ook deze actie van C1000 startte was ook de eerste vraag: “Mam, doen wij hier ook aan mee?” Omdat er toch boodschappen moeten worden gehaald, leek mij dit een goede mogelijkheid, om het een met het ander te combineren. Een samenwerking van een winkel voor het gezin, samen met het vakantie park voor het gezin.Helaas, niets is minder waar. Het gezin wordt als het ware weer uitgesloten. Wanneer je kinderen naar school moeten, kun je ze niet ongeoorloofd laten verzuimen.Dus buiten de schoolvakanties kunnen wij van deze actie geen gebruik maken. Dus gaat ook dit voordeel weer aan onze neus voorbij. Ik had ook al een klacht ingestuurd naar C1000, maar hun reactie luidt als volgt.De meeste mensen kiezen er voor om op vrijdag na schooltijd te vertrekken, en maandagmorgen al vroeg weer naar huis te gaan. Ik vind dit geen acceptabele oplossing. Je reserveert voor een weekend, en er worden op deze manier eigenlijk 2 dagen van je verblijf afsnoept. Daarbij moet je dan met 2 vermoeide kinderen, en zelf ook niet al te fit nog weer naar huis, om daar je kinderen moe bij school af te zetten.Ik begrijp dat Centerparcs er geen moeite mee heeft om in de vakanties de huisjes vol te krijgen, maar in dit geval zijn weer de mensen die er niet het geld voor hebben om op de normale manier eens zoiets te ondernemen de dupe.Jammer, Centerparcs en C1000 dat jullie deze actie niet beter hebben doordacht.

Desired solution:

Ik hoop in ieder geval op een positieve, en begripvolle reactie van CP. In het verleden zijn wij altijd met veel plezier te gast bij CP geweest, en het zou fantastisch zijn, wanneer CP zich realiseert dat zij met de huidige actievoorwaarden heel veel mensen teleurstelt en tekort doet. Hopelijk is CP bereid de actievoorwaarden te versoepelen, en kunnen wij toch nog (bij voorkeur deze vakantie) nog naar CP.Wij zijn altijd zeer positief over de klantvriendelijkheid van CP geweest,(vaak net iets meer dan andere parken.Zij losten kleine probleempjes altijd tot volle tevredenheid op) en hopen ook in de toekomst met een positief beeld naar CP te kunnen blijven kijken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast is beantwoord per e-mail.

Webcare Team Center Parcs

All complaints of