Complaint: levering

user-180496 on 27 May 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na levering van onze eethoek met 6 stoelen die we zelf uit moesten pakken bleek er bij een stoel verkeerde wieltjes te zitten. Op maandag 15 april heb ik dit gemeld en er zouden nieuwe besteld worden. Dit zou enkele weken duren. in week 18 weer gebeld en men vertelde dat ze week 20 binnen zouden komen. Nu is het week 22 en nog geen wieltjes dus vanmorgen maar weer gebeld en men zei dat het nog weer 2 weken ging duren. Men gaat mij toch niet zeggen dat wieltjes die in elke doehetzelf zaak verkrijgbaar zijn niet geleverd kunnen worden binnen enkele weken en dat hier 8 weken of nog langer voor nodig zijn om ze te kunnen leveren.

Desired solution:

De oplossing voor mij is dat men de wieltjes deze week nog stuurt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wieltjes vandaag (27-05-2013) naar klant verstuurd.

All complaints of