Complaint: Levering hoekbank

user-180778 on 31 May 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In week 12 een hoekbank gekocht in Oss. Van verkoper Wilfrank de belofte gekregen dat de levering 8, max 10 weken zou duren.
Vorige week (21) gebeld met de vraag of er al iets bekend zou zijn. Nee dat staat in de planning voor volgende week mevrouw wij zullen bellen. Prima ik wacht af….
Week 22 bel ik weer met de vraag wanneer deze week de levering zal zijn. Als antwoord “dat is nog niet bekend. staat in de planning voor week 25”. WTF!! Dit is niet de afspraak. En als het al vertraagd is dan bellen jullie toch even? Wel zo netjes!
Nee mevrouw dat doen we pas als de bank meer dan 4 weken vertraging oploopt.
Dit is echt geen service en niet de afs[praak!!!!

Desired solution:

Al is het maar 1 week vertraagd BELLEN!
En niet als antwoord geven "ja zo werken wij nou eenmaal"

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

All complaints of