My complaint:
Op 18 oktober 2013 heb ik een aanbieding gekocht bij groupdeal.nl, deze zou na sluiting van de veiling binnen 2 weken geleverd worden. De veiling sloot diezelfde dag nog. Dus uitgerekend 14 dagen erna viel op 7 november. Dit zou goed uitkomen, want een week later, op 14 november zou ik dit als verjaardagscadeau geven aan mijn moeder. Op vrijdag 8 november kreeg iedereen een mail dat de bestelling niet op tijd geleverd kon worden, omdat de leverancier zich niet aan de afspraak had gehouden.. Mooi is dat! Wie is deze leverancier? De telefoon zou nu uiterlijk VANDAAG 20 NOVEMBER geleverd worden.. Ik nog voor de zekerheid gebeld, ja vandaag OF MORGEN.. nee niks morgen!! Er stond in de mail: UITERLIJK 20 NOVEMBER.. Ik vond het al erg vervelend om mijn moeder te vertellen dat het cadeau er nog niet was, maar 20 november kon ik het alsnog geven, dus hoopte dit vandaag te kunnen doen.. Tot nu toe nog niks gezien. Groupdeal zelf zegt er niks aan te kunnen doen, maar wanneer ik bel en 20 min. in de wacht wordt gezet, wordt er mij ook niets duidelijk verteld, terwijl ik uiteraard wel betaald heb! Nu weet ik niet wie de leverancier is en hoe ik contact met deze kan opnemen, want dit wordt niet verteld, daarom leg ik de klacht bij Groupdeal! Mijn bestelling is tot nu toe nog steeds niet binnen!!
p.s. Met de klacht die ik naar klacht@groupdeal.nl heb gestuurd wordt niks gedaan!!! Wordt gewoon afgewimpeld, helaas.
Desired solution:
De telefoon zo snel mogelijk binnen krijgen en een deel van het aankoopbedrag terug als vergoeding voor de slechte service.