Complaint: Levering te laat!!!

user-150873 on 31 December 2012 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De wasmachine is niet op tijd geleverd. Ik heb een sms gekregen, dat deze vandaag word bezorgt. Nu heeft Extra@home mij gebeld, dat ze hem niet kunnen leveren, want ze hebben de wasmachine niet ontvangen van Redcoon. Helpdesk Redcoon weet niet waar deze wasmachine is!! Fijn dit gezin zit al een week zonder wasmachine!!!!!!!!!!!!!

Desired solution:

Snel een wasmachine sturen per expres/koerier.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Redcoon Benelux about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Redcoon Benelux

Message from Redcoon Benelux

11 years ago - Beste heer M, Bedankt voor je review. Je mening over én ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Je bestelling wordt vandaag geleverd tussen 08.11 en 11.11 uur door Extra@Home. Helaas komt het inderdaad voor dat niet alle orders even snel worden geleverd. Dit komt omdat wij zijn overgegaan naar een nieuw centraal magazijn in Erfurt, Duitsland. Helaas verloopt de overgang in enkele gevallen niet altijd even soepel. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Gert-Jan Namens je redcoon Service-Team

Redcoon Benelux

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Omdat wij het betreuren dat de levering iets later is bezorgt biedt redcoon een compensatie voucher aan voor een volgende bestelling.

All complaints of