Complaint: Levertijd

user-174248 on 21 April 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Woonsquare Oosterhout. Op 30 december 2012 een hoekbank besteld. De levertijd van deze bank zou normaal 16 weken duren. Deze week zouden wij de bank dus geleverd moeten krijgen. Omdat woonsquare nog geen contact met ons opgenomen had, hebben wij zelf contact opgenomen. Daar werd ons verteld dat er iets mis is gegaan met de levering en dat het nog wel tot eind mei kan gaan duren. Wanneer dit gebeurd mag je toch verwachten dat woonsquare zelf met een genoegdoening komt. Aangezien ze hierin zelf geen initiatief namen, gevraagd wat de consequenties voor ons waren wanneer we de koop zouden annuleren. Onze aanbetaling zijn we en dit geval kwijt en er worden annulerings-kosten in rekening gebracht. Kortom we hebben geen keuze dan gewoon te wachten tot eind mei. Nogmaals contact opgenomen omdat we dan toch op z’n minst een een financiële genoegdoening willen voor het ongemak dat wij hebben door de verlate levering van het door ons bestelde bankstel. Wij hebben de keuze gekregen uit een leen-bank of €100,- retour. Als ze deze oplossing nu zouden aanbieden bij een bank voor €500,- zou ik zeggen oké, maar moet ik hier genoegen meenemen bij een bankstel van €2000,-??

Desired solution:

Een serieuze genoegdoening en een spoedige levering van de bestelde bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

All complaints of