Complaint: levertijd mister-auto

user-201110 on 28 September 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 10-9-2013 een bestelling gedaan bij mister-auto voor nieuwe remschijven,remblokken en ruitenwisserbladen. 2 dagen later email gehad dat dit 16-9-2013 geleverd zou worden. nu vandaag op 25-9-2013 mijn bestelling nog niet binnen gehad evenals een reactie terug op de email die ik naar de klantenservice heb gestuurd.

Desired solution:

Direct geld terug zodat ik snel elders de onderdelen kan kopen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

10 years ago - Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren. Naar aanleiding van uw bericht keken wij uw bestelling na en zagen dat het pakket inderdaad langer over het transport gedaan heeft dan gebruikelijk, onze excuses daarvoor. Wij willen u daarom graag een gratis levering aanbieden bij een eventuele volgende bestelling. Wij hopen u daarmee tegemoet te kunnen komen en u spoedig nogmaals op onze website te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Het Team van Mister-Auto

All complaints of