My complaint:
Goedemiddag,
Zojuist heb ik een aantal weken geleden gebruik gemaakt van jullie DEAL, over de UGGS. Helaas tot op heden zijn de UGGS nog steeds niet bezorgd.
Hierdoor heb ik een aantal keer telefonische contact gehad, via 0900 1239000 Elke keer werd er mij een ander verhaal over de UGGS -status verteld. De eerste keer dat ik belde, 5-11-2012 om 12.41, kreeg ik te horen dat ze eind week 45 bezorgd zouden worden. Dit heb ik afgewacht. Vervolgens belde ik 8-11-2012 weer, om te weten of ik de UGGS morgen, vrijdag 9-11-2012 kon verwachten.Helaas, werd ik niet geholpen, na 20 minuten in de wacht hebben gestaan heb ik ervoor gekozen om een bericht achter te laten.Ook, nu weer helaas, werd er geen contact met mij opgenomen.12-11-2012, heeft mijn partner gebeld, werden we geholpen door een vriendelijke dame, deze vertelde, dat wij van ‘selection vracht’ nog een e-mail zouden ontvangen met verdere instructies. (Dit staat ook vermeld bij de bevestiging, dat de klant een e-mail zou ontvangen met verdere instructies over de zending. Afkomstig van jullie zelf.) En ook zij beweerde dat de UGGS uiterlijk 16-11-2012 bezorgd zouden worden.14-11-2012 17.22 heb ik weer gebeld, vanwege het feit dat de UGGS nog niet bezorgd waren en dat ik graag zou willen weten, wat de precieze status zou zijn over de UGGS. Na 16 minuten aan de telefoon te hebben gezeten, was er nog steeds geen informatie over hoe het stond met de UGGS. Heel jammer! Vervolgens was ik ook pas de eerste klant, die wist dat er een vertraging was in het leveren van de UGGS. UGGS waren nog niet eens binnen bij de leverancier? Maar er werd verteld dat de UGGS maandag 19-11-2012, bij de leverancier binnen zouden zijn en vervolgens dinsdag 20-11-2012 bezorgd zouden worden. Vandaag 20-11-2012, heb ik weer gebeld, en is er mij verteld, dat de UGGS vandaag, of pas morgen, of overmorgen bezorgd worden.
Omdat ik niet tevreden ben over de services, heb ik nogmaals contact met jullie opgenomen. Ik had direct naar de leidinggevende gevraagd en er werd mij direct verteld.dat.ik sprak met de teamleidster. Op het.moment dat ik mijn verhaal wilde doen en het probleem wilde uitleggen kon dit niet. Ik kon mijn probleem niet normaal uitleggen omdat er gelijk werd verteld dat zij het niet kon geloven, dat haar collega’s, 3 verschillende verhalen hadden verteld. Vervolgens werd de dame geirriteerd door mij omdat volgens mij haar dag er op zat en ze mij nog als laatst te woord moest staan, waarna gewoon heel vriendelijk niets meer werd gezegd en sarcastische de hoorn erop werd gegooit. Dit is overigens wel vastgelegd met een recorder.
Ik vind dit niet normaal! Komt er nog een versie 4 van het verhaal?
Wat doen jullie met zulke tevreden klanten?
Er mag wel meer aandacht besteed worden aan klantvriendelijkheid.
Als ik gelijk tijdens het eerste telefoon gesprek, juiste informatie had gekregen, had ik niet zovaak hoeven bellen. Het is moeilijk om zulke zaken nu te vertrouwen via jullie.
Desired solution:
Dat mijn UGGS binnen 1 werkdag geleverd worden! En een vergoeding ter compensatie van het lange bellen, en de 3 verschillende verhalen.
Graag ontvang ik een e-mail of antwoord terug!