Complaint: Levertijden niet halen

user-216865 on 06 December 2013 about Conrad Electronic in category Electronica Winkels - ketens

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Als je iets besteld wat op voorraad is volgens de website en er staat 2-4 werkdagen bij dan verwacht je op de 5e werkdag toch wel een excuus als je belt om te vragen waar je bestelling blijft en niet dat het de ‘tijd van het jaar is’.
Maar neen bestelling staat wel als sinds dag 4 in het magazijn klaar maar is blijkbaar nog niet naar post.nl?
Dit vindt ik geen service voor een webwinkel.

Desired solution:

Zo snel mogelijl leveren en op zijn minst een excuus voor de vertraging en niet de consument behandelen alsof die onredelijke eisen stelt

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Conrad Electronic to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Conrad Electronic

Message from Conrad Electronic

10 years ago - Geachte klant... Onze excuses dat uw bestelling niet binnen de gestelde 2 tot 4 werkdagen geleverd is. Graag willen we dit nakijken en uitzoeken. Wilt u ons aub uw order/klantnummer naar webcare@conrad.nl sturen. Dan kijken we meteen wat de huidige status is. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Martijn Conrad webcare

Conrad Electronic

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant... Onze excuses dat uw bestelling niet binnen de gestelde 2 tot 4 werkdagen geleverd is. Graag willen we dit nakijken en uitzoeken. Wilt u ons aub uw order/klantnummer naar webcare@conrad.nl sturen. Dan kijken we meteen wat de huidige status is. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad webcare

All complaints of