My complaint:
De voornaamste klacht is het incasseren van ruim 300 euro na een verkeerd opgemaakt factuur. Ik heb de automatische incasso direct geblokkeerd, de incasso terug laten draaien van de ruim 300 euro en klachten ingediend bij youfone via ticket klacht.nl. Dit leidde niet tot een oplossing en zelf wel tot het gaan afsluiten van mijn nummer.
Genoodzaakt de oproep vanuit het buitenland (rest van de wereld) te maken om het probleem veroorzaakt door Youfone aan de kaak te stellen, wordt me na het eindelijk aanpakken van het probleem, zo lijkt het, en het annuleren van afsluiten nummer, aanhoudend medegedeeld dat ik de grote kosten van deze oproep (ca. 5 euro per minuut) gewoon moet betalen.
Inmiddels is er een restitutie-factuur te zien op mijn account, maar niet geheel verrassend is het bedrag lager dan ik zelf als klant kan berekenen wanneer ik de juiste factuur probeer op te maken over de maand waarin een veels te dure factuur werd opgemaakt. Maar erger:
Zojuist kijk ik bij mijn lopende kosten, en jawel: bij bellen vanuit de rest van de wereld een bedrag van maar liefst bijna 300 euro en een tijdsduur van ruim een uur!
Wat zijn jullie aan het doen?
Dan heb ik het nog niet over het plotselinge verdwijnen van de ´onbeperkt sms bundel´ uit mijn nieuwe verlengde abonnement, dat zogenaamd nooit besteld is geweest volgens jullie systeem en alsnog in Oktober wordt toegevoegd.
Indien Youfone niet de zaak volledig hersteld en mij compenseert/zich aan mij verontschuldigd, zal ik mijn klant wezen niet continueren. En dat is jammer na een jaar vlekkeloos en tevreden klant wezen bij Youfone.
Desired solution:
u kunt zich dat vast voorstellen. ik vraag u met klem om de zaak inhoudelijk te bekijken. deze klant wenst geen geld te betalen voortkomende uit fouten van Youfone en kan de tijd besteed aan de voortdurende communicatie hierover veel beter besteden