Complaint: Aanmelding

user-51926 on 06 June 2011 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb me een paar weken geleden aangemeld bij lotto om automatisch met 1 lot te gaan spelen en als cadeau een BBQ. Ik heb de BBQ ontvangen, alsook zowel schriftelijk als via email een bevestiging voor 1 lot. Wat schetst mijn verbazing? Op 31 mei 2011 is er voor de maand juni 2 x een bedrag van 12,50 euro geincasseerd van mijn bankrekening. Meteen gebeld. Bleek dat ik 2x een aanmelding had gedaan??? Op mijn vraag met welke getallen ik dan met dat 2de lot speel, kon niemand mij een antwoord geven!!! Op mijn verzoek om het bedrag van 12,50( door mij niet aangevraagde 2de lot) terug te laten storten door de lotto, alsook opzegging daarvan, werd mij gezegd dat dat schriftelijk aangevraagd moest worden. Aangezien ik in het verleden al eerder dit soort dingen had meegemaakt met de lotto, vroeg ik dus of dat aangetekend moest. Nee heer zei de dame aan de telefoon ( heb haar naam genoteerd) u hoeft het niet aangetekend te doen. ja sorry hoor, maar als ik het niet aangetekend verstuur duurt het een eeuwigheid ( 2-3 maanden) eer ze er misschien eens werk van gaan maken en al die tijd incasseren ze elke maand dubbel, toch? Nee hoor zei de dame weer aan de telefoon. Dat gebeurt zo echt niet mevrouw. Nou, bij deze…ik heb vandaag nog AANGETEKEND een klacht( over dit hele gebeuren) en verzoek tot opzegging van 2de lot verstuurd. ( kosten 7 euro). Bij het postkantoor werd me gevraagd of ik wilde dat de brief voor 10 uur morgenvroeg ontvangen zou worden en hiervan zouden dan de kosten 26 euro bedragen!?!
Nee dus, gewoon normaal aangetekend is al duur genoeg.
En ik denk nu dus dat men bij de lotto op deze nare, achterbakse manier de kosten voor al die gratis BBQ’s terug willen verhalen op spelers. Nu, ik heb mijn BBQ en zodra ik die 12,50 terug gestort heb gekregen zeg ik dat andere lot ook op. Ga wel met euromillions spelen, heb ik ook eerder al eens gedaan. Daar gaat de trekking wel eerlijk en is voor iedereen duidelijk te zien.

Desired solution:

Z.s.m. inleggeld voor niet besteld lot terug gestort zien.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lotto

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Excuses voor het late bericht. Klant verwezen naar juiste kanaal indien klacht tot op heden niet opgelost is.

All complaints of