Complaint: geachte heer /mevrouw

user-75825 on 22 December 2011 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik krijg een brief van de lotto .De lotto is jarig staat er en dat je met een code een gratis lot krijgt .nou mooi niet want je moet lid worden .nou ben ik al jaren lid .doe elke week mee .Ik vind toch als de lotto jarig is dat dan degene die meespeelt iets krijgt .Zo heb ik de neiging om de boel maar op te zeggen want blijkbaar krijg je pas iets als je lid gaat worden

Desired solution:

dat het een keer duidelijker in een brief komt te staan .dat iemand die al meespeelt niet mee hoef te doen en ik vind dat als ik een brief krijg dan weet ook niemand blijkbaar bij de lotto dat ik wel lid ben . ik wil als lid ook wel eens iets leuks

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lotto

Responded on 03 January 2012 at 11:09

Ik vind dit echt top .dat noem ik nou service .Ik bedank u hiervoor

Met vriendelijke groet A.Klein

Message from Lotto

12 years ago - Geachte heer/mevrouw Klein, Wij hebben het Gratis Lot zonder andere verplichtingen voor u geactiveerd. Uw gratis Lot wordt uiterlijk 10 januari a.s. verzonden naar het door u opgegeven adres. Indien u gegevens gewijzigd heeft, ontvangt u een wijzigingsbevestiging. U maakt bovendien kans op 1 van de 50 jubileumprijzen van € 1.000!* Als u tot de winnaars behoort wordt u uiterlijk op 3 februari 2012 persoonlijk op de hoogte gesteld. Veel geluk en plezier met Lotto en uw Lotto geschenk! Met vriendelijke groet, Klantenservice Lotto

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het gratis Lot is zonder andere verplichtingen voor de klant geactiveerd.

All complaints of