Complaint: Genegeerde opzegging

user-74070 on 13 December 2011 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 11 oktober is er een aangetekende brief met verzoek om opzegging Lotto verstuurd. Op 12 oktober is deze door PostNL afgeleverd. Brief wordt door Lotto genegeerd, abonnement en incasso loopt gewoon verder. Na telefonisch contact wordt mij medegedeeld dat er bij hun iets mis is gegaan en dat de brief opnieuw verzonden moet worden! Ik ga echt niet nogmaals 7 Euro verzendkosten betalen. In de brief stonden alle benodigde gegevens en ik heb de kopieen
van brief en PostNL in mijn bezit. Ik heb volgens het boekje gehandeld en eis dat Lotto dit ook doet!

Desired solution:

Onmiddelijke stopzetting van abonnement en automatische incasso.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lotto

Responded on 30 December 2011 at 15:46

Probleem is nog niet opgelost. Lotto gaat op onderzoek uit of/waarom aangetekende brief niet is ontvangen.
Abonnement is nog niet beeindigd!

Message from Lotto

12 years ago - Geachte mevrouw Courage-Jongen, Naar aanleiding van uw klacht kunnen wij u het volgende berichten. Uit onze administratie blijkt dat uw abonnement nog niet is stopgezet. Wij raden u aan om via track en tracte te achterhalen of uw aangetekende post bij de Lotto is aangekomen. Mocht dit he geval zijn, dan raden wij u aan om via antwoord@lotto.nl het 3SR nummer door te geven zodat wij tot een oplossing kunnen komen. Daarnaast verzoeken wij om in uw e-mail te verwijzen naar uw klacht op klacht.nl. Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Lotto Klantenservice

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Achterhalen waar aangetekende post terecht is gekomen.

All complaints of