Complaint: gratis lot

user-75977 on 23 December 2011 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kan nergens op de site als ik lotto.nl/gratis lot intik vinden waar ik de jubileumcode in kan vullen.
Alleen maar hoe ik opnieuw per maand extra loten kan kopen en dan 20 euro retour. Dan zit ik er dus aan vast. En ik speel al mee met 2 loten per week.

Desired solution:

Graag duidelijkheid waar ik mijn jubileumcode in kan tikken om extra mee te spelen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lotto

Message from Lotto

12 years ago - Geachte mevrouw Hovenkamp, Wij hebben het Gratis Lot zonder andere verplichtingen voor u geactiveerd. Uw gratis Lot wordt uiterlijk 10 januari a.s. verzonden naar het door u opgegeven adres. Indien u gegevens gewijzigd heeft, ontvangt u een wijzigingsbevestiging. U maakt bovendien kans op 1 van de 50 jubileumprijzen van € 1.000!* Als u tot de winnaars behoort wordt u uiterlijk op 3 februari 2012 persoonlijk op de hoogte gesteld. Veel geluk en plezier met Lotto en uw Lotto geschenk! Met vriendelijke groet, Klantenservice Lotto

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het Gratis Lot is zonder andere verplichtingen voor de klant geactiveerd.

All complaints of