Complaint: Klacht

user-19886 on 28 August 2010 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik ben omstreeks half juli benaderd om weer mee te spelen, en heb toen uitdrukkelijk met nee geantwoord omdat ik al een abonnement had, en ik geen extra loten wilde hebben, wat blijkt tot mijn stomme verbazing hebben ze toch € 30.00 afgeschreven, ondanks mijn nee antwoord, ik heb ze toen telefonisch medegedeeld dat ik nee heb geantwoord ook op het gratis meespelen en dat er dan toch €30.00 afgeschreven is , vind ik niet correct.
de dame in kwestie antwoorde mij dat ik schriftelijk op moest zeggen, en dat zij eerst het bandje moest naluisteren waarop ik volgens haar waarschijnlijk toch ja zou hebben geantwoord.
Ik heb toen gezegd dat ze het geld onmiddelijk moeste terug storten, maar dat kan niet volgens haar.
Vervolgens heb ik tijdens mijn vakantie van lotto een brief ontvangen die ik ondertekend moest terug sturen, dat is helaas pas op 14 augustus gebeurd daar wij met vakantie waren.
wat blijkt nu vandaag 28 augustus, kijk ik op mijn rekening en wat blijkt, ook voor de periode 11 september t/m 8 oktober hebben ze weer ongevraagd € 30.00 afgeschreven.
Ik heb inmiddels mijn beklag ook aan tros radar gemeld, en hoop dat er iets mee gedaan wordt want dit is de reinste vorm van oplichting, en ben het meer dan zat.
Ik zou graag iemand willen spreken die mij evt, verder kan helpen, ik ben rechtsbijstand verzekerd, en hoop dat er eens een einde komt aan al deze oplichtings praktijken, niet alleen bij Lotto maar ook bij de Postcode loterijen.
Dat dit zo maar kan ??? en ook geen gehoor aan mijn schrijven, waarin ik nogmaals mijn beklag heb gedaan en schriftelijk heb opgezegd .
bellen is mij helaas te duur, al bel je tot in eweigheid, het kost een vermogen om van ze af te komen deze Parasieten.

Gewenste oplossing

Dat ze me met spoed alle gemaakte kosten en de onterechte afschrijvingen onmiddelijk terug overmaken

All complaints of