Complaint: klacht over wijze van stoppen abonement

user-15316 on 07 July 2010 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er is nergens een telefoonnummer te vinden. Via een consumentenorganisatie krijg het het nummer 0900 0202 waar je dan mensen van de lotto te spreken krijgt. Als ze je doorverbinden met de afdeling opzeggen schijnt het daar zo druk te zijn dat je enorm lang moet wachten. Uiteindelijk na 3 keer bellen krijg ik mevrouw marjolijn Goedegeburen aan de lijn die al moeite heeft haar naam aan mij te geven die mij aangeeft dat ik binnen 1 week een schriftelijke opzeggingsbrief krijg. Als ik vraag waarom dat een week moet duren dan verbreekt zij de verbinding. Ik ga iedereen in mijn hele omgeving afraden om ooit met lotto mee te spelen en hen waarschuwen voor de zeer klantonvriendelijke organisatie! Ik heb nu zelf via internet een opzegbrief ingevuld en opgestuurd. Ben benieuwd op welke manier dit nu wordt afgehandeld.

Gewenste oplossing

Indien er per direct zoals door mij schriftelijk verzocht op 7 juli 2010 al mijn gegevens uit het systeem van lotto weggehaald zijn en ik niet meer meespeel. Wellicht zouden ze mij nog een klantvriendelijke brief kunnen sturen?

All complaints of