Complaint: lotto

user-78578 on 07 January 2012 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben al een paar dagen aan het bellen om mijn muntcode te activeren (lukt niet op de computer) men neemt de telefoon op om vervolgens te zeggen dat de afdeling gesloten is zo kan ik niet mijn 20 euro terug ontvangen

Desired solution:

nou ik zou zeggen neem die telefoon op en activeer mijn nummers (lijkt me niet zo moeilijk) dan ben ik tevreden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lotto

Responded on 10 January 2012 at 12:48

ik heb vanmorgen bericht gehad dat ik vanaf 14 januari meespeel en dat ik ook 20 euro op mijn rekening krijg dus als dat zo is ben ik tevreden

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Openingstijden Klantenservice Lotto doorgegeven, code kan niet meer geactiveerd worden na 28/12/2011 dit stond in de brief..

All complaints of