Complaint: Lotto bleef afschrijven

user-195217 on 22 August 2013 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in april 2012 een abonnement op lotto gehad bij lotto, twee rijtjes, abonnement A. Dat was een proefabonnement. Ik heb na drie maanden opgezegd, dat had begin juli 2012 moeten stoppen.. Ik speelde al met twee andere rijtjes, abonnement B. Ik kwam er bij toeval achter dat het eerste abonnement helemaal niet was gestopt. De lotto per telefoon laten weten dat ik met alles wilde stoppen, per april 2013. Dat was akkoord. Nu heeft men alleen abonnement B opgezegd, en niet A terwijl ik had gevraagd om alles te stoppen. Lotto heeft dus tegen mijn wil en wederrechtelijk een jaar lang geld voor twee rijtjes afgeschreven, dat was 13 maanden 24 euro=312 euro. Ik heb getracht ze tegemoet te komen door alleen de periode april 2013-juli 2013 terug te laten betalen. Ondanks toezeggingen hunner medewerkers weigeren ze categorisch. Ik ben er klaar mee met die flessentrekkerij. Ik wil alles terug, 312 euro.

Desired solution:

Geld gterug en excuses

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Lotto about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Lotto

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Lotto posted

Responded on 23 August 2013 at 11:05

Geen. Afwijzend en leugens. Zo overleeft de Lotto kennelijk

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant geïnformeerd over de afhandeling van zijn klacht op donderdag 22 augustus 2013.

All complaints of