Complaint: Lotto onkiese praktijken

user-26130 on 27 October 2010 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

L.S.
Tot mijn spijt heb ik nu moeten ervaren welk een betreurenswaardige handelwijze wordt gehanteerd door de Lotto.

Op 12-10-10 heb ik schriftelijk opgezegd. Pas gisteravond, 26-10-10, werd ik telefonisch hierover benaderd, gevolgd door een email. Desalniettemin is er 25-10-10 toch nog een bedrag van mijn rekening afgeschreven en storneren bleek onmogelijk, ondanks dat het hier een incasso betreft.
Vervolgens ben ik gedwongen het 0900 nummer te bellen á € 0,15 p/min., waarbij je eerst een hele tijd aan het lijntje wordt gehouden met allerhande info en een heel uitgebreid keuzemenu, die niet te onderbreken is (in het voordeel van Lotto).
Een uiterst onvriendelijke dame vraagt dan langzaam diverse info en vertelt mij dan uitgebreid dat de verwerkingstijd 2 weken duurt en dat ik dus daarom t/m december meespeel. Terugbetalen is “helaas” onmogelijk. Daarentegen, vreemd genoeg, heeft men bij de Lotto geen 2 weken nodig om geld te incasseren.
Al met al kost het mij dus geld om te horen dat ik mijn geld niet terugkrijg. Naar mijn mening pure oplichterij dus.
Wat dat aangaat ben ik ontzettend blij, dat ik slechts met één lot meespeel.
Dan zwijg ik nog maar over de toegezegde blender, die ik nog steeds moet ontvangen (ook zoiets traags) …..

Wellicht kunt u deze onkiese praktijken aan de kaak stellen.

Met vriendelijk groet

Gewenste oplossing

Stopzetten van dit soort oplichterspraktijken

All complaints of