Complaint: Meespelen

user-28635 on 17 November 2010 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb voor 16 okitober jl. willen meespelen via online kopen van loten. daarvoor moeten een aantal stappen worden doorlopen:
1. lot/loten kiezen
2. betalen.

Nu blijkt dat je na te hebben betaald nog een keer loten moet kiezen waarvoor je mee speelt omdat het geld in een spaarpotje wordt gestopt vand e lotto. Dus zoals het lijkt: loten kiezen en datum van meespelen en afrekenen is niet aan de orde.
Ik heb nergens gezien dat er om een bevestiging wordt gevraagd voor deelnamen metd e inmiddels door mij geselecteerde loten en dastum. Daarom ben ik ervan uitgegaan dat- omdat ik de loten bij stap 1 aql geselecteerd had-ik na betaling mee speelde met de loten op de geselecteerde datum.
Nu heb ik 16 otkober jl. dus niet mee gespeeld, staat op de lotto ‘account’ geld dat ik heb overgemaakt dat ik nu niet kan terug krijgen, maar ikw rodt gedwongen dit aan een andere deelname te spenderen.

Mijns inziens is er dus sprake van misleiding van de consument.

Gewenste oplossing

Ik ben tevreden als er duidelijk wordt uitgelegd dat je eerst een spaarpot dient aan te maken van waaruit de consument zijn/haar loten koopt, die je pas na vullen spaarpot kan gaan kiezen en de datum van deelname kan kiezen.

Ik wil niet meer meespelen met Lotto (omdat de datum waaraan ik wilde deelnemen geweest is).
Daaromn wil ik mijn geld terug.

All complaints of