My complaint:
Een paar weken geleden werd ik gebeld door één van de medewerkers van de lotto er werd mij aangeboden 1 maand gratis mee te spelen en in die maand kan je het schriftelijk opzeggen na een heleboel vragen stellen had ik ‘ja’ gezegd ik dacht binnen dat die maand afgelopen is zeg ik het af.
Kijk ik op de bank zie ik dat er € 90,00 is afgeschreven van de lotto ik was zo boos ik heb ze opgebeld en ze de waarheid verteld want dit was mij niet verteld dat ze al geld voor de volgende maand zouden aftrekken ze hebben wel alles op een bandje opgenomen maar dat was mij niet verteld anders had ik het ook niet gedaan. Ik had ook gevraagd kan ik ook mijn eigen nummers kiezen ja dat kan ik heb nog steeds geen bevestigingsbrief ontvangen ik weet mijn spelersnummer nog geen eens maar toen ik de klantenservice belde wisten zij dat wel. Maar wat ze wel kunnen is geld van je rekening aftrekken zonder dat geínformeerd te worden.
Desired solution:
Door beter geínformeerd te worden want 1 maand gratis is 1 maand gratis dat is niet zonder enige bevestiging zomaar geld van je rekening af te schrijven.
Wat ze beloofd hebben 1 maand gratis en mijn €90.00 terug te betalen want wie zegd dat ik de volgende maand mee doe.