Complaint: misleiding en geen klantenservice

user-30283 on 29 November 2010 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik werd door een vriendelijke meneer gebeld en gevraagd of ik een maand gratis wilde meespelen. Ik kon weer heel makkelijk opzeggen als ik mijn bewijs van inschrijving binnen had gekregen. Daar stond het precies op. En omdat het gratis was kon ik net zo goed met 4 loten meespelen en het daarna stopzetten of verminderen als ik toch door wilde spelen.
De brief kwam binnen en om stop te zetten, stond er, moest ik op de site kijken. Ik kijken, kon het niet vinden. Dan maar een contactoptie naar de klantenservice.2 dagen later, 4 dagen later krijg ik bericht hoe ik dit het beste kan doen. Inmiddels als ik al een fax met mijn opzegging gestuurd naar de juiste afdeling op de juiste manier met de juiste benodigde informatie. De volgende dag is 30 euro van mijn rekening afgeschreven voor de komende maand, welke pas over 3 weken begint.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn 30 euro terug, omdat ik op tijd heb aangegeven te willen stoppen. In de brief moet duidelijker staan VOOR welke datum opgezegd dient te worden als je dit wilt doen. Niet dat je denkt ik speel een maand gratis, dus ik heb zeker 2 weken de tijd dit te doen

All complaints of