Complaint: Stichting de Nationale Sporttotalisator

user-133813 on 13 October 2012 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik werd gebeld en gevraagd of ik gratis lotto wou proberen, ik heb duidelijk twee keer gevraagd is het echt helemaal gratis en kreeg ja als antwoord, vervolgens vragen ze mijn gegevens en bankrekeningnummer; ik vroeg, waarom heeft u mijn bankrekening nummer nodig als het gratis is. ze zei als u wat wint dan kunnen we geld storten, dat leek me logisch dus ik gaf mijn bankrekening nummer, paar weken later merkte ik dat er een automatisch incasso wordt afgeschreven t.w.v 20.00,- zonder enig toestemming. Ik ben naar de bank geweest en zei kunnen geen Lotto terugboeken maar ook niet blokkeren.
Ik ben een alleenstaand moeder en 20,00.- Betekent veel voor mij en ik kan het echt niet missen plus lees ik dat de bedragen elke maand worden verhoogd bij mensen ondanks het feit dat er nooit toestemming voor gegeven is en het afzeggen van deze automatisch incasso gaat ook niet makkelijk aangezien er veel klachten zijn dat mensen er al half jaar mee bezig zijn terwijl de incasso in de tussentijd doorloopt en niet terug kan worden gevraagd.

Als iemand ook een probleem heeft met deze oplichters zou u zo vriendelijk mogen zijn om het ook aan te melden zodat deze oplichterij kan worden stopgezet.

Met Vriendelijke Groet, Nadia

Desired solution:

Ik wil z.s.m dat de automatisch incasso wordt stopgezet en dat ik van de lijst van deelnemers wordt gehaald en het liefst mijn geld terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Lotto

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

klant een e-mail gestuurd.

All complaints of