My complaint:
Na 3 of 4 maanden stopt de lumia met opladen.Zegt wel elke keer vriendelijk tot ziens.Belcompany stuurt toestel op.Terug met foto van usbpoort.Pootje afgebroken.(niet te zien voor een leek natuurlijk).Maar ze weten zeker dat het een gebruikersfout is.Hoe??Sja dat wil ik ook zo graag weten.
Ik denk nl dat de usbpoort heel zwak is en lees dat ook op verschillende plaatsen.Toen ik met het blauwe doosje met de lumia erin in de winkel stond en een medewerker de deur binnenkwam, was zn eerste reactie: oh.oh.
Toen begreep ik al wel dat ik niet de eerste was die kwam klagen….
Maar we moeten wel honderdvijfentachtig…ja 185 euro betalen voor de reparatie.
Een apparaat van 440 euro binnen 6 maanden (kan ook 5 zijn)kapot en we worden zo naar huis gestuurd!!!!!!
Dan word ik wel bijzonder boos en zou ik tliefst heel valse dingen gaan doen
Desired solution:
Gratis reparatie, maar liever nog geld terug, want dit apparaat wil ik eigenlijk nooit meer zien.
Gratis reparatie, maar veel liever geld terug, waant dit apparaat hoef ik nooit meer te zien