Complaint: lumia 800 werkt niet meer.

user-119746 on 08 August 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 3 of 4 maanden stopt de lumia met opladen.Zegt wel elke keer vriendelijk tot ziens.Belcompany stuurt toestel op.Terug met foto van usbpoort.Pootje afgebroken.(niet te zien voor een leek natuurlijk).Maar ze weten zeker dat het een gebruikersfout is.Hoe??Sja dat wil ik ook zo graag weten.
Ik denk nl dat de usbpoort heel zwak is en lees dat ook op verschillende plaatsen.Toen ik met het blauwe doosje met de lumia erin in de winkel stond en een medewerker de deur binnenkwam, was zn eerste reactie: oh.oh.
Toen begreep ik al wel dat ik niet de eerste was die kwam klagen….
Maar we moeten wel honderdvijfentachtig…ja 185 euro betalen voor de reparatie.
Een apparaat van 440 euro binnen 6 maanden (kan ook 5 zijn)kapot en we worden zo naar huis gestuurd!!!!!!
Dan word ik wel bijzonder boos en zou ik tliefst heel valse dingen gaan doen

Desired solution:

Gratis reparatie, maar liever nog geld terug, want dit apparaat wil ik eigenlijk nooit meer zien.

Gratis reparatie, maar veel liever geld terug, waant dit apparaat hoef ik nooit meer te zien

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Waardeloze oplossing!!!Beter gezegd :helemaal geen oplossing.! U moet gewoon toegeven dat de lumia 800 fabricagefouten heeft en u moet niet de gebruiker de schuld geven.De usbpoort is gewoon te zwak om er normaal ( wij gebruikten de oplader misschien 2 keer per week) gebruik van te maken.

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

We hebben u afgelopen 7 augustus per e-mail benaderd, waarin wij een voorstel hebben gedaan.
Mocht u hierop willen reageren, kunt u dat doen middels een reply op de bewuste e-mail.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of