Complaint: maand niet betaald?

user-69093 on 10 November 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik wil klagen over onbeschofte telefonische behandeling. d.w.z wordt voor leugenaar uitgemaakt ik neem contact op met debiteurenafdeling over inschakelen incassobureau daar ik zgn maand aug niet betaald heb. ik vertel hun dat ik contact heb opgenomen met vesting finance dat ik die maand wel betaald heb. vesting finance vraagt hierbij een betalingsbewijs. die stuur ik op. ik krijg een bevestiging van ontvangst en ze zouden binnen 7 dagen contact opnemen,dus niet. nu in nov krijg ik weer een brief met boete enz over aug. dus ik bel nem en zij zeggen dat ik niet gereageert heb. ik zeg dat ik een bevestiging van ontvangst heb van vesting finance en dat ik een betalingsbewijs heb meegestuurd.zij zeggen dat zij niks vernomen hebben van vesting finance ,en dat ik maar moet betalen ander sluiten ze af.ze doen geen moeite om het eens uit te zoeken,het is betalen,of opsodemieteren ik ben diep teleurgesteld in nem over deze behandeling. verder overweeg ik verdere stappen tegen nem en vesting finance omdat zulke gevallen toch ongezonde spanning met zich mee brengt m.v.g fam beckers

Desired solution:

het zou eens goed zijn als zich eens iemand van nem met dit dossier bezig zou houden om eens uit te zoeken waar het probleem zit,in plaats van boetes ,dreigementen,en incassos te sturen.zeker als hier diverse malen contact over is geweest. dit eindigt zo bij de rechtbank met over en weer kosten.terwijl het eigenlijk heel simpel ligt. bv betalingsbewijzen controleren

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of