Complaint: maandbedrag omhoog

user-68152 on 03 November 2011 about Essent in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij zijn februari van dit jaar in dit nieuwe huis komen wonen er werd berekend dat wij met 4 personen 2 volwassenen en 2 kinderen 98 euro 48 moesten betallen nu word er gezegt dat ze geanaliseerd hebben dat wij meer gebruiken dan we betalen belachelijk heel veel van me buren zijn fiurieus en heel boos omdat we energielabel a hebben en nog meer betallen dan in een huis met een energielabel bv f wij leven van een bijstand en volgens jullie zou ik dan iets van 129 euro moeten betallen

Desired solution:

dat er gekeken word dat dit gewoon niet klopt en mensen niet een maand bedrag geven en later net bijna voor de eindafrekening zeggen klopt niet ik vind dit oplichterij het is dat de woningbouw een contract met jullie heb en ik niet zelf mag kiezen anders was ik allang weg

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Essent

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Essent

Message from from Klacht.nl

14 years ago - User added a review about the solution that Essent posted

user-68152

Responded on 03 November 2011 at 20:43

ik hoop dat er een oplossing komt want ben niet de enige van mijn straat die heel boos zijn over dit sommige mensen moeten volgens essent honderden euro,s terug gaan betallen terwijl we nog niet eens 1 jaar daar wonen wonen we eindelijk in een energiezuinig huis label a moet je verschrikkelijk veel betalen en ik ben reuma patient uit angst voor een hoge rekening durf ik niet eens de kachel hoger te zetten dus eerst zien dan geloven

Essent

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer, mevrouw Lagcher,

Uw klacht op deze website is terecht gekomen bij de huishoudelijke klanten voor elektriciteit en gas. Ik heb uw klacht doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling binnen Warmte.
Zij nemen uw klacht in behandeling en nemen contact met u op. Helaas heb ik geen zicht op een afhandeltijd hiervan.

Ik heb uw klacht wel op de website gesloten. Dit wil niet zeggen dat uw klacht al is opgelost en/of afgehandeld, maar dat ik deze klacht heb doorgezet naar de afdeling warmte.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent medewerkster
Elektriciteit en Gas

All complaints of