Complaint: maanden wachten op nieuwe voeding

user-218243 on 13 December 2013 about Microsoft in category Software

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zo””n drie maanden geleden is de voeding van mijn zoon zijn xbox stuk gegaan. De xbox doet niks meer. Na heel veel telefoongesprekken met xbox omdat ik schijnbaar steeds een verkeerde maat van de foto van het garantiebewijs had verstuurd kon ik eindelijk de xbox en voeding opsturen. Mijn zoon heeft nog een jaar garantie op die xbox. Na ongeveer anderhalve week kreeg hij de xbox terug met zijn eigen voeding. Er was waarschijnlijk ook niks aan gedaan, want hij deed nog steeds niks. Een aantal telefoontjes verder kregen we de toezegging dat er bij wijze van uitzondering een voeding zou worden toegestuurd zonder dat we de oude voeding op hoefde te sturen. Vijf dagen later heb ik weer gebeld omdat de voeding er nog steeds niet was en mijn zoon erg teleurgesteld was dat hij nog steeds niks met zijn xbox kan. Hij had in juli voor zijn verjaardag een jaar online gamen gekregen. Ondertussen zijn er al ruim drie maanden verstreken en hij kan dus al die tijd geen gebruik hiervan maken.maar goed: dus weer gebeld en nu bleek er weer wat fout gegaan te zijn. Er was helemaal nog geen voeding besteld! Het voorstel nu was dat hun naar game mania in nijmegen zouden gaan bellen zodat wij daar de voeding om konden ruilen voor een nieuwe en mijn zoon zou 3 maanden online gamen opgestuurd krijgen. Dat klonk veelbelovend! Mijn zoon ook weer blij. Eindelijk opgelost…..dachten we. De medewerker van xbox zou mij na contact opgenomen te hebben met game mania mij na een half uur terug bellen. Na een uur gewacht te hebben op dat telefoontje heb ik zelf contact opgenomen met game mania om te vragen of xbox had gebeld maar nee ze hadden geen telefoontje gehad. Het is ook vrijdag dus nu gaat er weer een weekend overheen voor ik voor de zoveelste keer xbox kan gaan bellen.xbox heeft niks meer laten horen aan ons.elke keer als ik voor de zoveelste keer iemand aan de lijn krijg heb ik het idee dat ze er alles aan doen om het probleem op te lossen maar uiteindelijk worden we steeds met een kluitje in het riet gestuurd.ik vind het echt niet normaal dat ze een kind zo lang op een voeding laten wachten. Ik heb het gevoel dat ze hopen dat we uiteindelijk opgeven met bellen, maar hij heeft garantie op die voeding dus ook recht op een nieuwe voeding plus zeker drie maanden xbox online die hem is toegezegd.

Desired solution:

Dat ze met spoed een nieuwe voeding regelen en minimaal 3 maanden xbox live erbij.
Verder zou het netjes zijn als ze zelf zouden bellen om de stand van zaken door te geven i.p.v. dat ik zelf de hele tijd kan bellen en dat ze er dan achter komen dat er weer eens iets mis is gegaan.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Microsoft

All complaints of