Complaint: Maffiabenden

user-155810 on 25 January 2013 about payinfo in category SMS Diensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat mijn rekeningen bij KPN Mobiel de laatste maanden erg hoog waren. Ik blijf altijd binnen de 100 belminuten en binnen de 100Mb. Hou zelfs over. Gebeld met iemand van het callcenter en die vertelde mij doodleuk dat ik spelletjes zou spelen op mijn telefoon (Ik ben 67 en speel geen spelletjes!!!). Dit kost mij dus 5 euro per week. Hoe dit kan is mij een raadsel…
Via payinfo mijn nummer ingetoetst, code gekregen en afgemeld. Dit weer gecheckt met www.mediatarget.nl (dit is een soort tussenpersoon). Dit bedrijf zit in Huizen en is telefonisch bereikbaar. Zij kon mij bevestigen dat het inderdaad was opgezegd. Dit kon zij zien, zei ze.
Wat mij verbaast is dat KPN het maar gewoon laat gebeuren dat er elke week 5 euro wordt afgeschreven. Heb ook een email gestuurd naar h@uheeftgewonnen.nl maar kreeg een email terug – Beste, De abo dienst werd stop gezet Mvg…..Wat dit betekent is mij een raadsel.

Desired solution:

Graag zou ik mijn 60 euro terug krijgen.
Heb ook al een email gestuurd aan Tros Opgelicht om te vragen of zij er achter kunnen wie hier achter zitten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about payinfo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind payinfo to pickup complaint

All complaints of