Complaint: mail account geblokkeerd

user-216761 on 06 December 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

we zijn overgestapt op ziggo en bleven het mail adres van kpn gebruiken, nu zijn we van de een op andere dag geblokkerd en kunnen we niet meer bij onze mailbox, of we moeten een heel jaar lang een abonnement nemen op mail only.
ik wil wel voor 1 maand dit betalen maar echt niet voor een heel jaar, ik vindt het waardeloos dat ze zonder 1 bericht van te voren de boelblokkeren.

Desired solution:

geef 1 maand onder betaling van 3,56 even de mail adressen en mails die we er nog in hebben staan, de kans om alles om te zetten. Dat zou heel netjes zijn.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of