Complaint: Mailadres zonder vooraankondiging opgeheven

user-133557 on 11 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag (11-10-2012) rond 10.00u is ons mailadres door Het Net opgeheven. We hebben hiervan van tevoren geen aankondiging gehad dus wisten van niks. We gebruikten het mailadres (..@hetnet.nl) bij ons zakelijke internet abonnement. Tot 2007 hadden we een particuliere internetaansluiting voor de zaak en, aangezien die op alle correspondentie vermeldt staat, is dat mailadres meegenomen in 2007 toen we naar een zakelijk internetabo over gingen. Nooit hebben we melding gehad dat dit niet zou kunnen of dat in de toekomst de mailadressen van hetnet zouden worden opgeheven…

Tot we vandaag geen mail meer ontvingen.. Meer dan een uur met klantenservice gebeld (zowel zakelijk als particulier) en beide konden ons niet helpen totdat er een medewerker van KPN Zakelijk eindelijk de moeite nam ons onze “case” op te pakken. Hij is nog een uur bezig geweest met bellen binnen KPN om van iedere afdeling uiteindelijk te horen: mailadres opgeheven, kan niet terug gedraaid worden…..

Tja, en nu zitten we met het probleem dat onze leveranciers en afnemers hun mail niet meer bij ons krijgen…. Dit gaat ons waarschijnlijk gewoon klanten kosten dus! Bedankt KPN!

Desired solution:

Tja, mailadres heractiveren kan niet... Dus zal er gecompenseerd moeten worden:
- meer dan een uur bellen met Klantenservice
- alle briefpapier vervangen door briefpapier met nieuw mailadres
- diverse websites en papieren gidsen waar wij staan vermeldt op de hoogte brengen
- ......

Bovenstaande kost vreselijk veel tijd en wij vinden dat die uren door KPN betaald moeten worden. Daarvoor lijkt ons een bedrag van € 50 per uur een redelijk bedrag...

All complaints of